måndag 11 oktober 2010

Primalskriket

Om 57 dagar börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Jag sätter mig på ett plan tillsammans med mina vänner med en enkel biljett till Thailand. Vår tanke är att vi därifrån ska bestämma själva när och vart nästa biljett ska ta oss. Min tanke är att varje beslut jag tar därifrån kommer vara en ny, enkel, biljett till något nytt. Även om jag någon gång bokar en returbiljett kommer jag ändå att se den som en ny enkel biljett till min nya destination, som en symbol för att blicka framåt och inte bakåt. Därav namnet till denna blogg som kommer följa mig som ett klippkort till framtiden. Välkommen!


Sofia

3 kommentarer:

  1. Underbar inställning, önskar jag var mer som dig! Lycka till med ditt äventyr!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag som sitter här och tänker samma sak om er.

    SvaraRadera