söndag 6 mars 2011

Langkawi

Vi vandrar runt bland potatismjol och kristallberikat vatten och funderar pa hur vi ska kunna stanna har for evigt. Vara basta budgetvanner heter Grab Mi och existerar i form av nudelkoppar med smakexplosioner som curry, vegetables och asam laksa. De ar definitivt en bidragande anledning till att vi kan fortsatta leva i paradiset ett tag till, men aven orsaken till att magen svaller upp som blasfiskar pa vara solbranda kroppar. Eftersom jag lart mig avnjuta ol sa gar det aven att fortsatta fylla blasfisken pa alkohol da en ol kostar 4kr har. En strandpromenad, en kullerbytta i vattnet, frisbee, vanner och solsken foradlar varan vistelse pa Langkawi. Nar man val kommer till himlen stannar man dar for evigt. Jag ser ljuset.











Det verkar som om jag fyllt min bildkvot nu pa bloggen och maste betala for att lagga upp fler bilder, sa jag vet inte riktigt hur jag ska losa det har. Om nagon har ett forslag sa tar jag garna emot det. 


Sofia

1 kommentar:

  1. Hej Sofia, kanske starta ny blogg. Här har det varit vårvarmt ett par dagar. Ha de´!!
    eva

    SvaraRadera