onsdag 19 januari 2011

Roliga timman

Nar man ar ute och reser har man inte alltid fullt upp. Ibland ligger man och laser, tittar pa tv och ar allmant uttrakad. Ibland blir man rastlos och da galler det att agera snabbt. Lisa och jag drabbades av varsina adrenalinkickar pa grund av orelevanta anledningar haromdagen och det mynnade ut i nagot man skulle kunna jamfora med en blandning av gymnastiken och roliga timman i skolan. Jag stod pa huvudet for forsta gangen pa flera ar och for Lisa gallde detsamma med bryggan. Sahar kan det se ut nar man har en kamera (Lisas systemkamera) och ar uttrakad pa sitt hotellrum i Kambodja:

1. Benen vilar sakert pa armarna innan uppstigning

2. Benen lattar fran armarna

3. Vasten halkar ner i tyngdlagens namn vilket betyder att jag ar pa ratt vag

4. Magen borjar vibrera

5. Uppe!

6. En sekund senare ramlade jag

Vi testade aven lite breakdance-moves

Bryggan ar min favorit

Lisa pallrar sig upp i bryggan aven hon

Hon avslutar graciost pa tarna

Valdigt graciost aven har far hon till det.
Jag ar mer som tomten och hon som tingeling, men det gor inget.


Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar