söndag 5 december 2010

En sista dag i kylan

Dagen har spenderats i panik. Jag har varit överenergisk hela dagen och haft kortslutning i hjärnkontoret mest hela tiden. Så fort jag har satt mig ner så har jag gäspat och blivit helt sjukt trött. Med andra ord är jag just nu sjukt trött.Väskan är så gott som färdigpackad och det var en kamp mellan vilja och utrymme, men viljan övervinner det mesta och denna gång var inget undantag. Jag tror inte jag förstår att när jag lämnar Karlskoga imorn är det på obestämd tid. Jag vet inte när jag får träffa mina underbara vänner nästa gång eller när mitt duntäcke får smeka mina ben igen. Det är tur att skype finns. Och det är tur att jag finns, annars hade jag missat allt detta.

White sand beach - Khao Lak


Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar