söndag 12 december 2010

Livstecken

Arligt talat, jag har inte haft orken till att skriva nagonting och har det inte nu heller sa jag tankte bara uppdatera lite snabbt genom att bekrafta att vi fortfarande lever. Solen har gomt sig av nagon konstig anledning och inte visat sig sedan vi kom hit och det har regnat varje dag, inte okej alls for brannan eller for killarna pa stranden som livnar sig pa turister. Om mojligt ar vi blekare nu an nar vi kom och regnprognosen ska halla i sig i ett par veckor till tyvarr. Pilutta dig, tanker ni sakert i Sverige, men jag kan saga att jag inte skulle vilja byta ut en minut regn har mot Sverigekylan. Hur kallt ar det forresten och ar snon kvar?

Igar var vi pa utflykt vide ett vattenfall och ocksa det dar rehabiliteringscentret som jag skrivit om tidigare for gibbonapor. Det var en trevlig liten tripp pa ett par timmar. Pa vag hem ifran vattenfallet akte vi forbi ett stalle dar man kunde hoppa bungyjump, vi var sjukt sugna pa att testa men det var alldeles for dyrt for en sa liten hojd, sa vi skippade det. Kanske ska ta varldens hogsta pa Nya Zeeland istallet? Ska det vara sa ska det.

Bilduppdatering kommer sa smaning om, gick in har lite spontant nu eftersom det borjade regna. Men manga bilder ar tagna och ett minneskort ar redan fyllt pa kameran.

Grattis min fantastiska storebror pa 25-arsdagen ocksa, onskar att jag var hemma och kunde ge dig en stor kram och en fantastisk gava nu, men det far vi ta nar jag kommer hem. All karlek till dig idag iallafall.

Vi hors snart igen, mina vanner. Hoppas alla mar val.
Sofia

1 kommentar:

  1. Hej Sofia! Ja hellre ett regningt Thailand än ett snöigt, kallt Sverige. Håller med dig. Just nu ca -8. Ha det så kul, njut av varje sekund. Jag gläds åt er resa varje vaken minut.
    Kram
    Eva.

    SvaraRadera