måndag 13 december 2010

Sol

Tack Eva for att du uppdaterar mig om laget. Dels for att jag vet att nagon tanker pa mig och dels for att jag ska veta att jag har det bra har i varmen. Idag var det forsta dagen med sol sedan vi kom for en vecka sedan, antligen! Vi har brant oss alla lite for att vi vagrat solfaktor. Dumt men anda sjalvmant. Far bli snabbt har igen, vi ska upp och fortsatta fira lucia nu pa rummet. An sa lange har jag och Lisa firat det pa stranden med nagra chang och lite sallskap av thailandarna som jobbar dar. Sedan var vi alla och at pa vart favoritstalle i Patong, igar testade vi ett nytt stalle som sog sa fran och med nu blir det inget mer nytt. Jag far ta bilderna imorn, jag hinner inte nu, ligger efter som fan i kvallens utveckling med sminkning, dusch och sant. Ma gott alla.

Sofia

3 kommentarer:

  1. Kul med uppdatering ! Även om jag förstår att ni utelämnar endel.. men det tar vi när ni kommer hem ;) Fortsätt skriv, det är jättekul att få läsa om er. Ha det så jävla gött nu goding ! Puss

    SvaraRadera
  2. Du kommer vara lika snygg som vanligt ;) Drick lite chang åt mig också min älskade. Tänker på dig och saknar dig. Ps. Har inte fått något thainr, ge mig ge mig ge mig :D
    <3

    SvaraRadera
  3. Jag saknar dig/er samtidigt som jag gläds över att veta att ni har det toppen och mår bra! Puss

    SvaraRadera